Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
(1) Poniższe warunki handlowe obowiązują dla wszystkich umów zawieranych pomiędzy Państwem a usługodawcą (DINGO Sp. z o.o), za pośrednictwem strony internetowej b2b.dingo.com.pl, o ile nie uzgodniono inaczej w formie pisemnej. Odmienne warunki handlowe obowiązują wyłącznie, jeśli zostaną jednoznacznie przez nas zaakceptowane na piśmie.
(2) Nasza oferta skierowana jest wyłącznie do osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, które przy zawieraniu umowy działają jako przedsiębiorcy. Sprzedaż konsumencka jest wykluczona.
§ 2 Zawarcie umowy
(1) Przedmiotem umowy jest sprzedaż towarów. Istotne cechy towaru zawarte są w danej ofercie.
(2) Nasze oferty zamieszczone w Internecie mają charakter niewiążący i nie stanowią wiążącej oferty zawarcia umowy.
(3) Wiążącą ofertę zawarcia umowy (zamówienie) można złożyć telefonicznie, e-mailem, faksem, listownie lub poprzez system koszyka internetowego.
W przypadku zamówienia przez koszyk internetowy, towary przeznaczone do zakupu są umieszczane w „koszyku”. Za pomocą przycisku w pasku nawigacyjnym można przejść do „koszyka” i w każdej chwili dokonywać zmian. Po kliknięciu przycisku „Checkout” lub „Proceed to order” (lub innego podobnego) i wpisaniu danych osobowych oraz warunków płatności i wysyłki, zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia.
Przed zatwierdzeniem zamówienia mają Państwo możliwość sprawdzenia i zmiany danych (również za pomocą funkcji „wstecz” w przeglądarce) oraz przerwania procesu zakupu.
Kliknięcie przycisku zatwierdzającego zamówienie stanowi złożenie wiążącej oferty.
Następnie otrzymają Państwo automatyczną wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie zamówienia – wiadomość ta nie stanowi jeszcze zawarcia umowy.
(4) W przypadku zamówień telefonicznych przyjęcie oferty (a więc zawarcie umowy) następuje niezwłocznie lub maksymalnie w ciągu 5 dni poprzez potwierdzenie zamówienia w formie pisemnej (np. e-mail), zawierające potwierdzenie realizacji lub wysyłki.
W przypadku braku takiego potwierdzenia, umowa nie zostaje zawarta, a ewentualne płatności zostają zwrócone.
(5) Na życzenie klienta możemy przygotować indywidualną ofertę w formie pisemnej, która jest dla nas wiążąca przez okres 5 dni. Przyjęcie oferty następuje poprzez pisemne potwierdzenie.
(6) Wszelkie informacje związane z realizacją zamówienia przekazywane są drogą mailową, częściowo w sposób automatyczny. Klient musi zapewnić prawidłowe działanie adresu e-mail i brak blokad (np. filtrów antyspamowych).
§ 3 Ceny, warunki płatności i koszty wysyłki
(1) Wszystkie ceny podawane są w kwotach netto, bez podatku VAT.
(2) Koszty wysyłki nie są wliczone w cenę towaru i są kalkulowane osobno, chyba że wyraźnie wskazano inaczej. Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy znajdują się na stronie internetowej w zakładce „Koszty wysyłki”.
(3) Warunki płatności określone są w ofercie lub w odpowiednich zakładkach strony. W przypadku braku innych ustaleń, płatność wymagana jest niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Rabaty są uwzględniane jedynie wtedy, gdy zostało to wyraźnie zaznaczone.
§ 4 Warunki dostawy
(1) Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności towarów:
Dla produktów dostępnych w magazynie: wysyłka następuje w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia lub potwierdzenia płatności (w przypadku przedpłaty).
Dla zamówień przekraczających stany magazynowe: towar trafia do produkcji, a maksymalny czas realizacji wynosi do 4 tygodni.
Dokładny termin dostawy potwierdza indywidualnie opiekun handlowy.
(2) Wysyłka krajowa (na terenie Polski) realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD:
Darmowa dostawa – dla zamówień powyżej 400 zł netto.
Koszt dostawy – dla zamówień poniżej tej wartości: 15 zł netto.
Dopłata za przesyłkę pobraniową: 3 zł netto.
(3) Wysyłki zagraniczne realizujemy na warunkach EXW (Ex Works) – koszt transportu ponosi kupujący:
Koszt wysyłki kalkulowany jest indywidualnie w zależności od gabarytów, wagi, ilości kartonów i wybranego przewoźnika.
Przesyłki kartonowe realizowane są przez: DPD, TNT/FedEx, UPS, DHL.
Przesyłki paletowe realizowane są przez: Kuehne+Nagel, Raben.
Koszty celno-podatkowe przy wysyłkach eksportowych leżą po stronie kupującego.
Koszt wysyłki zostanie ujęty na fakturze proforma po skompletowaniu zamówienia.
(4) Wysyłka odbywa się na ryzyko kupującego. Na życzenie klienta możliwe jest dodatkowe ubezpieczenie przesyłki na czas transportu – koszt ponosi klient.
(5) Dopuszczalne są dostawy częściowe, o ile nie generują dla klienta dodatkowych kosztów.
§ 5 Rękojmia
(1) Okres rękojmi wynosi jeden rok od momentu wysłania towaru. Skrócony termin nie obowiązuje:
w przypadku szkód na osobie wynikających z winy sprzedawcy;
w przypadku świadomego zatajenia wad lub udzielenia gwarancji;
w przypadku, gdy towar zgodnie z przeznaczeniem został użyty w budowie i spowodował szkodę;
w przypadku ustawowych roszczeń regresowych.
(2) Obowiązuje opis towaru zawarty w ofercie lub deklarowany przez producenta. Reklamy i publiczne wypowiedzi nie mają znaczenia dla oceny towaru.
(3) W ramach rękojmi sprzedawca według własnego uznania usuwa wadę lub wymienia towar. Jeśli naprawa się nie powiedzie, klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
W przypadku zwrotu – sprzedawca nie ponosi kosztów dodatkowego transportu towaru do miejsca innego niż pierwotna dostawa, o ile nie było to uzgodnione.
§ 6 Wybór prawa
Dla wszystkich stosunków prawnych między stronami zastosowanie ma prawo polskie.
II. Informacje dla klientów
1. Tożsamość dostawcy
DINGO Sp. z o.o.
ul. Ołowiana 22
85-461 Bydgoszcz
Polska
Telefon: +48 693 366 777
E-mail: dingo@dingo.com.pl